perjantai 23. maaliskuuta 2012

Eka postaus + violetti amigurumihiiri

Moi!
Ensimmäinen postaus, tästä se lähtee (;
Blogissa on enimmäkseen näitä amigurumi juttuja, myöhemmin kai luvassa arvontaa ja muuta kivaa.
Blogia siis kirjoittaa kaksi tyttöä; Sunja ja iidu (=Sonja ja Iida). Kummatkin välillä käy täällä kirjoittelemassa. Minä, eli Iida, kirjoitan tämän ensimmäisen postauksen.
Meillä on sama harrastus; virkkaaminen. Ja enimmäkseen tulee virkattua näitä amigurumeita ja niiden vaatteita. Ei me kyllä kovin paljoa olla niitä virkattu, esimerkiksi minä olen virkannut vain yhden hahmon, Sonjakin luultavasti saa kohta ensimmäisensä valmiiksi.
Mutta ei kai minulla muuta nyt näin aluksi.. Kirjoittelemisiin!

P.s. Kaverini tekee minulle puusta pikkuruisen hyllyn, jossa voin säilyttää amigurumeja ja virkkuukoukkuja ja kaikkea muuta, mitä amigurumeihin tarvitsen. Tuskin maltan odottaa, että saisin sen (;
Tässäpäs tämä ensimmäinen hahmonen. Se on tuollainen violetti hiiri, jolla on hattu + piakkoin saan sille kaulahuivin tehtyä (;

-Iida♥

4 kommenttia:

  1. Hienoja amigurumeja (= itsekkin virkkaan amigurumeja, mm. porkkana, sieni, muffinsseja, mansikka ja muita eläimiä oon jo tehnyt (=

    VastaaPoista
  2. Ihan kivoja amigurumeja! Itsekkin näitä teen, voit käydä katselemassa: www.jokainentavallaan.blogspot.com , jos kiinnostaa.

    VastaaPoista