maanantai 30. huhtikuuta 2012

The Versatile Blogger Award



Sain tunnustuksen, tässä tulevat säännöt:

1. Nimeä 15  bloggaajaa. 
2. Kerro heille tunnustuksestasi. 
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi. 
4. Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen. 
5. Lisää the Versatile Blogger Awardin kuva postaukseesi.

Tämän tunnustuksen minulle jakoi  -blogista.

Tässä 7 faktaa minusta:

1. Virkkaamme paljon...Ehe ehe (;

2. Seuraamme Salattuja elämiä :D:D

3. Inhoamme fysiikkaa :''D

4. Emme meikkaa

5. Nauruäänemme ovat vammaset..(x

6. Tunnuslause; Antaa mennä ja jolokottaa! Keksittiin toi koulussa.. Ja tolle saa aina nauraa :D:D

7. Syömme juuri nyt karkkia... 

Tämä tunnustus lähtee tittidii (hei vau, mä jaksoin etsii 13 blogia :D):

Jos edes kynnet - Murmis ja Papu
Kynnen mitalla - Charissa
Kynsitaideblogi - kk-aro
Künsii - Hannele
Nailicious - Maryah
Nails1820 - Daniela

2 kommenttia:

  1. Kiitos tunnustuksesta. Ikävä kyllä olen sen jo tehnyt.
    Ihana blogi teillä! Määkin oon halunnut kokeilla amigurumien tekemistä, mutta en oo saanu aikaseks. Ne on niin söpöjä~
    Kannattais mun mielestä muuten ottaa toi sanavahvistus pois, niin ois helpompi kommentoida.

    VastaaPoista
  2. Ohhoh ! Kiitos paljon tunnustuksesta! :) Ihana blogi teillä !

    VastaaPoista